Перспективним для розширення меж туристичних маршрутів вважається район Підзамче, який починається всього за 300 м. від пл. Ринок. Саме тут насправді зародився Львів, цю дільницю ще називають Княжим Львовом. Тут збереглись найстаріші церкви Львова, а навколишні вулички хоч і занедбані, але дуже цікаві і загадкові.
Так чому ж туристи концентруються переважно лише навколо пл. Ринок? Основна причина, що їх до цього стимулює саме середовище міста. Ця територія концентрації туристів збігається з межами пішохідної зони в межах колишніх середньовічних мурів. А за нею ворожий світ в якому панують автомобілі та маршрутки. Інколи виникає враження, що навколо пішохідної зони створене спеціально таке несприятливе для людини середовище, щоб тримати людей в її межах. Турист переважно виривається з неї, щоб подивитись на Оперний і прогулятись проспектом Свободи.
І чи не найбільше ця психологічна перешкода відчувається якраз на межі пішохідної зони з районом Підзамче. Це такий собі вихід з казки в суворий і безжальний світ.
Уявімо себе туристами, які вирішили прогулятись від пл. Ринок вулицею Друкарською. Ось так вони пройшли вулицю Вірменську, вони вже нею гуляли, і дійшли до вулиці Лесі Українки. Чи продовжить турист рух далі прямо? Він гляне на це і подумає: Ні, там якісь мраки, нічого цікавого, звертаємо ліворуч.
1.
2. Але ці люди люблять треш і вони вирішують йти далі.
Картина починає мрякнути - О це вже справжній, не туристичний Львів!
3. Щоб пройти далі, треба принизитись і протиснутись між тісно припаркованими автомобілями.
Що ж тут можна зробити? - узаконити паркування на вулиці Гавришкевича та пл. Данила Галицького; залишити його лише з боку фасадів; встановити паркомати; на цьому місці зробити виступ тротуару, захищений стовпцями, який би не дозволяв паркуватись на перехресті і по 5м від кутів будинків.
4. Далі чекає не менш захоплюєче випробування - перетнути пл. Данила Галицького. Звичайно, що у маломобільних верств населення шансів це зробити майже немає - пониження тротуарів перекриті припаркованими автомобілями. Решті ж людей треба виглядати з-за припаркованих машин і чекати вікна, коли можна безпечно перебігти дорогу.
Що ж тут можна зробити? Ну, я вже написав під попередньою фотографією. Тільки додам, що також вартувало б забрати припарковані автомобілі з проїзду через алею.
5. З протилежного боку алеї взагалі не передбачено переходу і зроблено величезний радіус повороту. В результаті маємо ніяк не задіяний величезний шмат дорожного полотна.
А ще ця частина алеї виглядає надто пустинно, її варто було б озеленити.
Що ж тут можна зробити? - зменшити радіус повороту; розширити тротуар; облаштувати перехід; цікаво озеленити алею.
6. Тут себе взагалі почуваєш худобою в загоні. Розвалений туалет також додає шарму.
7. З позитивних новин, Галицька районна адмністрація встановила стовпці на вулиці між пл. Данила Галицького до пл. Вічевої. Тепер цим тротуаром можна пройти!
Тільки цей стовп на тротуарі, до якого кріпиться розтяжки котктної трамвайної мережі... Чому не можна було його змістити на пів метра лівіше? А його вигляд взагалі потворний.
Що ж тут можна зробити? - змістити опору на газон; посадити живопліт з боку скверу.
8. Сам скверик симпатичний, але стан його убогий.
В цьому місці, якраз, турист може остаточно засумніватись в доцільності йти далі і вернеться назад на Ринок.
Що ж тут можна зробити? - замінити покриття доріжок; встановити освітлення та нові вуличні меблі; посадити живопліт вздовж доріжок; підсіяти газон тіневитривалою травою; оновити озеленення.
9. З протилежного боку наглядна демонстрація того, що на цю ділянку міста давно забили.
Ресторація повністю захопила тротуар під літній майданчик. Ще й зробила його капітальним з бетону, створивши серйозний бар'єр для людей.
Що ж тут можна зробити? - без суду, мабуть, не обійдешся.
10. Пл. Вічева. Тут гарна парковка.
Що ж тут можна зробити? - продовжити встановлення стовпців вздовж тротуару; облаштувати паркомісця.
11. З фото видно, де можна зробити розширення тротуару.
12. Інший потенційний пішохідний зв'язок центру з Підзамче проходить по вулиці Краківській.
Тут також не без проблем, оскільки ширина тротуарів тут мінімальна.
Що ж тут можна зробити? - забрати паркування та паркани; розширити тротуари; залишити одну повноцінну смугу для руху.
13. З даного фото видно наскільки тут малий і незручний тротуар і яка ще відстань залишається при повороті машини. Тротуар можна було б розширити, змістивши смугу руху правіше за рахунок ліквідованої смуги паркування, це б забезпечило більший радіус повороту.
На металеву огорожу через дорогу можна не зважати, оскільки вона встановлена тимчасово на час ремонту фасаду будинку. А на місці цього паркана доцільно було б зробити пішохідну зону, або місце для вивантаження товарів. Але відомо, що це в нас працювати не буде, оскільки таке вільне місце одразу запаркують і оштрафувати порушника поліція не зможе.
Ну а далі в нас залишається Добробут... це взагалі Китайська стіна, яка відштовхує нормальну людину і гальмує просування цивілізації.
Отже, що я хотів сказати. Не можливо розвинути район Підзамче без облаштування зручних і приємних пішохідних зв'язків з центром. Якщо їх облаштувати, є велика ймовірність, що люди самостійно почнуть проникати в район Підзамче, він наповниться життям і бізнес без будь-якого додаткового стимулу почне там розвиватись.
На 12 описка, імовірно - Краківській.
ВідповістиВидалитиЩе весело йти на Високий замок, оминаючи скверик перед Федоровим.
ВідповістиВидалити