середу, 22 квітня 2015 р.

30 днів їзди на велосипеді (підсумки)

Я їжджу регулярно велосипедом по місту у своїх справах, на роботу для задоволення з червня 2013 р. Майже відразу я став активним промоутером велосипеда як ефективного транспорту по місту. Зараз я є членом ради Львівської асоціації велосипедистів з питань велопромоції. Бажання знати статистику своєї їзди в мене назрівало давно. Почав реалізовувати цей свій задум 16 березня 2015 р. Саме цього дня я довів до ладу свій велосипед після капремонту і зареєструвався на інціативі 30 days of biking. Вона передбачає їзду на велосипеді впродовж цілого квітня щодня. Але я так чи інакше їжджу щодня, то ж вирішив не чекати до початку квітня.

Яким чином я заміряв статистику? Я використовував два GPS трекери Runastic і Strava одночасно, на IOS. В цей момент я ще не розібрався достатньо з Strava і був знайомий  з Runastic, загалом вона мені подобалась, тому вирішив користуватись двома. В результаті я більше зацінив Strava, вона мені здалась точнішою, кращий дизайн, є інтерактивна складова, кращі графіки. Можливість порівняти свою статистику з статистикою інших людей на певних ділянках - хороша опція. Ще одна крута штука, це те що маршрути користувачів наносяться на карту і її можна оглянути. Дивіться мій профіль на Strava. Тому я почав заохочувати велосипедистів використовувати цю програму, щоб бачити місця, де їздять велосипедами і відповідно де потрібна інфраструктура. За ці 30 днів я справді їздив на велосипеді щодня. Громадським транспортом не користувався взагалі, машиною я користувався хіба службовою і мене підвозили друзі. Дощ, сніг, вітер, не має значення, я їхав ровером. На щастя перші два тижні була супер погода суха і досить тепла. А ось квітень уже виявився мокрішим і зовсім непередбачуваним. Але я готовий до будь-яких погодніх негараздів і ні дощем ні снігом мене не злякаєш.
Отже приступимо до статистики. За моїми замірами за 30 днів, з 16 березня до 16 квітня я проїхав 506 км, витративши на це 53 години свого життя, тобто середня швидкість вийшла 9,5 км\год. (це враховуючи ті моменти, коли я до години часу забував виключити трекер). Через різні причини (сів телефон, забув включити, щось глюкануло) трекер не зарахував мені близько 37 км., ці дані я занотовував в телефоні. Деякі короткі поїздки, до 2 км., я взагалі ігнорував і не засікав.

Виходить, що за тиждень я в середньому проїжджав 125 км., а за день 17 км. В рік з таким темпом виходить 6000 км. Максимальну швидкість я розвивав за даними Strava - 53 км/год., а за даними Runastic - 46 км/год. в обох варіантах на спуску Княгині Ольги. На прямій максимально виходило 37 км/год.

За ці 30 днів я переважно їздив лише по справах, рекреаційних поїздок майже не було, в масових велозаїздах на n кілометрів теж не брав участі. Мій стандартний шлях на роботу - з роботи сладає 4,9 на роботу і 5 км з роботи. На роботу я добирався за 12-15 хв. спускаюсь на 77 м., при цьому долаю підйомів на 26 м. З роботи я добираюсь за 14 - 23 хв., в середньому за 18 хв. Долаю підйом уже на 77 м. (я ж живу на волододолі :)
Можна глянути відео з мого щоденного маршруту на роботу, яке я знімав до Зимового дня велосипедом на роботу: https://vimeo.com/123567223
Я продовжую #30daysofbiking до кінця квітня і ще збираюся детальніше написати про покупку свого велосипеда, яка була в мене мотивація і  про мої витрати на його утримання і вдосконалення.


Немає коментарів:

Дописати коментар